Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kłodzku

Jesteśmy szkołą nr 1 - zbuduj z nami swoją przyszłość

Strona główna Archiwum Konkursy Nauczyciele Dla maturzystów

27 marca 2015 r. Dzień Otwarty ZSP nr 1, zapraszamy wszystkich do odwiedzenia  naszej szkoły!
26 maja 2007 r. Wycieczka do Czech.

W sobotę 26.05.2007 r. odbyła się kolejna wycieczka nauczycieli naszej szkoły do Czech . Celem naszego wyjazdu było Brno, którego nie zdążyliśmy dokładnie zwiedzić podczas poprzedniej wycieczki (14.10.06). Było nas tylko 15 osób, gdyż nie wszystkim odpowiadał ustalony termin. Pogoda i humory jednak wszystkim dopisały. Tradycyjnie śniadanie zjedliśmy w restauracji „Złota Studnia”, a w drodze powrotnej obfity obiad w „Formance”. W Brnie zwiedziliśmy piękną katedrę św. Piotra i Pawła oraz podziwialiśmy widoki z wieży kościelnej. Następnie przeszliśmy uliczkami miasta, zachwycając się przepiękną architekturą tamtejszej Starówki z licznymi fontannami. Odpoczywając w ogródku kawiarnianym, byliśmy świadkami barwnego korowodu regionalnych zespołów artystycznych różnych narodowości.

Foto i tekst Irena Szczepankiewicz

Przy fontannie.

Po śniadaniu w Złotej Studni.

Katedra św. Piotra i Pawła.

Widok z wieży kościelnej.